• Πατρ. Γρηγορίου Ε' 67 , ΒΥΡΩΝΑΣ
  • info@sqi.gr
  • 9:00 - 18:00
Thumb

Βελτιώστε την ασφάλεια των τροφίμων μειώνοντας τους κινδύνους και ακολουθώντας τις αρχές του Codex Alimentarius – HACCP.

Χρησιμοποιήστε το πλαίσιο ISO 22000 για να διατηρήσετε τα τρόφιμα ασφαλή, από τον παραγωγό στον καταναλωτή.

 

Τι είναι το ISO 22000

Το ISO 22000 είναι ένα σύνολο κατευθυντήριων γραμμών που βοηθούν τις επιχειρήσεις να δημιουργήσουν και να διαχειριστούν ένα Σύστημα Διαχείρισης Ασφάλειας Τροφίμων (FSMS). Οι διεργασίες και οι διαδικασίες που εφαρμόζει μια επιχείρηση μέσω του ISO 22000 θα τη βοηθήσουν να εντοπίσει, να παρακολουθήσει, να μειώσει και να αποτρέψει τους κινδύνους για την ασφάλεια των τροφίμων σε οποιοδήποτε στάδιο της τροφικής αλυσίδας.

Βοηθώντας σας να βελτιώσετε τις επικοινωνίες κατά μήκος της αλυσίδας εφοδιασμού τροφίμων σας, το πλαίσιο ISO 22000 θα σας βοηθήσει να παρέχετε ασφαλή και υγιεινά τρόφιμα στους πελάτες σας. Αυτό το παγκοσμίως αναγνωρισμένο πρότυπο συμμορφώνεται με τις Αρχές HACCP του Codex Alimentarius.

Η χρήση ενός Συστήματος Διαχείρισης Ασφάλειας Τροφίμων θα σας βοηθήσει να διασφαλίσετε ότι τα τρόφιμα που παρέχετε είναι υψηλού επιπέδου και απαλλαγμένα από μόλυνση.

 

Τα οφέλη του ISO 22000

Με το να αποκτήσετε πιστοποίηση ISO 22000, θα αποδείξετε τη δέσμευσή σας για την ασφάλεια των τροφίμων στους πελάτες και σε άλλα ενδιαφερόμενα μέρη. Θα εισαγάγετε επίσης διεθνώς αναγνωρισμένες διαδικασίες Διαχείρισης Ασφάλειας Τροφίμων στην επιχείρησή σας που θα ενισχύσουν τους ελέγχους διαχείρισης κινδύνου και θα βελτιώσουν τη διαφάνεια και τη λογοδοσία. Αυτό θα ενισχύσει τη φήμη της επωνυμίας σας, η οποία με τη σειρά της θα σας δώσει ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και θα σας βοηθήσει να κερδίσετε νέες επιχειρήσεις.

  • Η τεκμηρίωση της συμμόρφωσης με την σχετική εθνική και κοινοτική νομοθεσία
  • Η εναρμόνιση με κοινά αποδεκτές πρακτικές παραγωγής τροφίμων
  • Η μείωση των αστοχιών και ο εντοπισμός των εσφαλμένων πρακτικών
  • Η ετοιμότητα της επιχείρησης στην αντιμετώπιση διατροφικών κρίσεων
  • Το αίσθημα ασφάλειας των καταναλωτών για τα προϊόντα της επιχείρησης
  • Η συνεχής βελτίωση της επιχείρησης
  • Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά